Urmărește-mă și pe Facebook!

joi, 2 iulie 2009

Paste cu ciuperci si pui

Nu, nu-mi fac un al 4-lea blog, stati linistiti! Numai ca am gatit cateva chestii bune si vroiam sa va impartasesc experienta mea.

Duminica, cand am facut 13 ani si 13 zile cu Dani, am sarbatorit stand 5 ore in bucatarie. Hehe! Am facut o supa pentru Mariuca, o ciorba de pui pentru noi, varza calita cu pipote si inimi de pui, Dani a facut vinete la gratar, apoi am pregatit o salata de varza rosie cu ciuperci, porumb si maioneza, culminand cu dovlecei pane cu mujdei de usturoi. Aoleo, mi-e o foameeee!

Dar vreau sa va povestesc de pastele pe care le-am facut saptamana trecuta. Valentin ne-a cumparat, mie si lui Rux, cand am fost in Italia, o punga de paste extraordinare.

Si m-am gandit sa le fac cu ciuperci si pui. Am taiat ceapa si usturoiul, le-am calit putin, am adaugat vin alb, rosii taiate cubulete si ciuperci si am facut un sos. Am turnat apoi peste paste si am ornat cu marar proaspat din productie proprie. Asta a iesit:











Pofta buna!

Un comentariu:

Ceska777 spunea...

Stiu ca tu ai mai pus retete cu bunatati pe blog, nu e prima oara.... si cred ca dupa ce epuizam retetele test de la mine de pe blog (sau poate mai devreme, pana veniti voi luni de la mare) incercam paste cu ciuperci....Yammy, lecker, yammy cum ar spune B!