Urmărește-mă și pe Facebook!

miercuri, 2 decembrie 2009

Eicopter

Dupa avion si aeroport, Mariuca continua seria tematica aeriana si a invatat un nou cuvant: eicopter. Sunt "maestra" la desene pe tablita metalica! Nu stiu cati s-ar prinde ca se uita la un elicopter daca ar vedea desenul meu! Dar ma rog, imaginea de ansamblu conteaza... are doua elice, o cabina si talpici!

Ieri, in prima zi la AFI Palace Cotroceni de targ, Mariuca a invatat o poezie si seara, cand am ajuns si eu acasa, am invatat-o cifrele. I-am cumparat duminica, cand am fost in Cismigiu, o carticica cu magneti. Cu cifre. Adica avem asa: pe prima pagina este desenat un cal si Mariuca trebuie sa puna imaginea calului (magnetel) pe locul liber si cifra 1. Apoi 2 oi, pune cele doua oi si cifra 2. Si tot asa... Aseara am invatat-o 7, 8 si 10. Ca erau mai aproape de mine.

I-am luat si o carte de colorat, acum trebuie sa primeasca de la Mos Nicolae un set de creioane cerate si poate sa coloreze imaginile.

Noroc cu internet-ul de aici, ca asa putem tine legatura si in aceste 24 zile de targ! Asa ca, daca aveti chef de o plimbare, va astept in AFI Palace Cotroceni, etajul 1, deasupra Real. Avem tombola si oferte cu ocazia targului!

2 comentarii:

Moni spunea...

Eee..ce veste minunata.:) Mama sta aproape de noul mall.Deci ne vedem 100%.Pana cand esti acolo? 24 dec?

Pupici Mariucai...inginer aeronautica scrie pe ea :)

Unknown spunea...

Moniiii, va astept cu mare-mare drag! Da, sunt aici pana pe 24 decembrie, exceptand 9 decembrie. Ar fi si culmea sa muncesc de ziua mea, nuuuu? :))

Multumim, intoarcem pupicii si va asteptam in tara! Drum bun!