Urmărește-mă și pe Facebook!

luni, 21 decembrie 2009

Va asteptam la targ cu sapunuri naturale Soap Mill!



De sambata, 19 decembrie, pana joi, 24 decembrie, suntem la "Targul Cadourilor de Craciun" din Parcul Kiseleff, pe Bd. Aviatorilor. Am mai fost acolo si in septembrie, la o saptamana dupa lansarea Soap Mill. Acum suntem la casuta 57, mai aproape de Muzeul de Geologie.

Acesta este motivul pentru care nu am mai scris nimic... am stat toata ziua in frig si apoi m-am culcat odata cu Mariuca. Aproape odata cu gainile vecinului, hehe!

Am realizat cadouri extraordinare, am primit laude si am avut vizite ale clientilor si prietenilor nostri vechi. Dar am "cucerit" si persoane care nu ne stiau, dar care au ramas impresionate de produsele noastre.

Aici puteti citi ce surprize mai avem pentru voi cu ocazia acestui Craciun!


Soap Mill - pure natural soap, adica singurul sapun natural cu adevarat! :)

O sa va spun saptamana viitoare si ce am mai aflat de prin targ, informatii care ne confirma faptul ca doar sapunul natural Soap Mill este ceea ce afirma producatorii, adica noi, ca este!

Niciun comentariu: