Urmărește-mă și pe Facebook!

joi, 13 noiembrie 2014

Vrei sa afli cum au votat vecinii tai?

Pe site-ul BEC s-au afisat procesele verbale realizate dupa turul intai al alegerilor. Astfel, daca stiti numarul sectiei de votare sau locul unde ati votat, puteti afla cum au votat vecinii vostri.

AICI puteti gasi lista impartita pe judete, dati click pe judetul vostru, alegeti sectia de votare aferenta domiciliului vostru si se deschide un document .tiff.

Eu am constatat ca la scoala unde am votat noi, au fost 546 voturi exprimate. Am calculat procentual situatia voturilor, pentru a fi mai simplu pentru noi toti:

- 39,74% Ponta
- 28,94% Iohannis
- 11,90% Tariceanu
- 4,94% Vadim Tudor
- 4,76% Macovei
- 3,29% Diaconescu
- 3,11% Udrea

- 3,29% alti 5 candidati
- 0% alti 2 candidati

Niciun comentariu: