Urmărește-mă și pe Facebook!

miercuri, 4 martie 2009

M-am hotarat!

Am muncit mult la acest blog si arata prea fain ca sa il inchid. Pai de ce sa-l inchid, ati putea intreba voi? Pai am luat si creata-la-cub, in caz ca bebe2 va fi fetita... Ideea de inceput a fost sa ma mut cu bagaje, cu tot, pe noul blog. Daca e baiat, atunci puneam la bataie un premiu pentru cel mai misto nume de blog.

Dar uite acusica, cu burta plina, cu 20 minute inainte de un dus magnific si de controlul lunar la medic, m-am hotarat!

Eu mai am o pasiune: mare si multa, prietenii stiu de ce. Ah, pe langa gatit, experimente in bucatarie si arome puternice. Florile, plantele, copacii, tot ce e verde si colorat.

Ca atare, blog-ul creata-la-cub va deveni un blog despre gradina mea, plantele mele de casa, copacii mei, poze. Totodata voi pune informatii relevante despre plante si flori care se gasesc la noi si nu numai. Astept intrebari si comentarii, schimburi de flori si sfaturi cand am probleme.

Ce ziceti de noua mea idee...?

3 comentarii:

Ceska777 spunea...

Chiar asa, ma speriam ca ne lasi fara blog!!!! Mi se pare o idee buna, dar sa scrii si despre plante care se preteaza la a fi "crescute" pe balcon, da? Succes!

Mama Iuliei spunea...

Hai din cand in cand si un articol cu floricica Mariuca prin gradina!

Unknown spunea...

sper sa nu renunti acum la idee. suntem alaturi de tine, Mari si Daria :*