Urmărește-mă și pe Facebook!

joi, 12 martie 2009

Revin pe orbita

Revin in forta pe orbita blogosferei! Astazi e soare, e cald, e frumos afara si ma simt excelent!

Sunt foarte fericita ca am gatit pentru prima oara in viata urzici. Si mi-a iesit schema nou incercata. Mai mult decat atat, am facut prima mea paine la noul meu cuptor de paine, cadou de la Dani de 8 martie. A iesit be-ton! Nu la propriu :D, e mancabila suta la suta, arata extraordinar si are un gust foarte-foarte bun. Am incercat reteta cu lapte si imi place rezultatul. Am 6 retete de la ei, dar voi mai cauta pe net si alte idei, ca acum mi s-a deschis apetitul.

Acum am pus la racit niste urzici pentru Mariuca, sa vedem daca mananca, apoi o pun la somn si ma duc sa plantez niste bulbi in gradina.

Iupiiii, e primavara si toate renasc! Cu ocazia plantarii bulbilor, voi face primele poze si voi concepe pe dupa-amiaza si primul articol oficial pe blog-ul http://creata-la-cub.blogspot.com despre gladiole, irisi si zambile. Adica exact ce voi planta eu! Sper sa va placa si sa reveniti constant si pe celelalt blog, ca sa aflati lucruri noi, interesante si, de ce nu?, utile pentru un gradinar amator. A, by the way, nici nu trebuie sa aveti gradina in curte, puteti sa aveti doar pasiune pentru flori si un coltisor in balcon si/sau casa. Informatiile pe care vi le voi oferi, gratis si cu mare drag, va vor ajuta si atunci cand spatiul locativ nu va permite amenajarea unei gradini in adevaratul sens al cuvantului.

Sa nu uitati sa va abonati si la noul blog, ca sa aflati rapid si usor ce am mai scris nou! http://creata-la-cub.blogspot.com este adresa!

Stay tuned!

Niciun comentariu: