Urmărește-mă și pe Facebook!

joi, 12 noiembrie 2009

Orban si elucubratiile lui

M-am hotarat! Sa iau actiune, sa ma revolt si sa taxez mitocania unuia care crede ca a fi in competitie politica pentru alegerile prezidentiale inseamna sa fii nesimtit, primind dreptul de a jigni in stanga si in dreapta pe oricine.

Orban, ca numai domn nu e, a spus ca cei care il voteaza pe Basescu sunt fie alcoolici, fie tigani, fie prostituate.

Ca atare, ii voi trimite o scrisoare deschisa lui Orban (repet, domn nu e), prin care il voi soma sa imi raspunda cum de isi permite sa ma faca pe mine prostituata????? Pentru ca m-am autoexclus din categoria "betivi", pentru ca nu beau alcool, si din categoria "tigani" (retineti, nu rromi, ci tigani), pentru ca nu sunt. Si il votez pe Basescu!

Nu am timp acum, dar voi cauta site-ul lui, poate are si blog, desi ma indoiesc, daca nu, ii voi scrie la partid.

Nu am mai auzit de mult timp o asemenea declaratie, cu o asemenea lipsa de bun-simt si buna-crestere. Este incredibil ce pot face unii oameni numai pentru a atrage cateva voturi!! Si oameni care acum 2 ani au lovit o fetita cu masina si au scapat de raspundere. Adica dupa ce ca esti cu musca pe caciula, acum iesi din nou la rampa si declari ca doar cele 3 categorii de oameni il voteaza pe Basescu.

Voi ce parere aveti??

4 comentarii:

Ceska777 spunea...

Am citit si eu parca pe hotnews afirmatia asta si ma intrebam de cand e tata betiv sau cand a devenit tigan?????

Anonim spunea...

iata draga mea ca acesti oameni au si sustinatori la fel de lipstiti de scrupule si bun simt. pt ca nu le impartasesti preferintele politice, esti de 2 lei.... si ei au voie sa te faca cu ou si otet.
http://www.vladflorea.com/confruntarea-antonescu-vs-basescu.html#comment-932

Cristina spunea...

de ce nu ma mira ca un betiv ordinar face o asemenea declaratie? poate tocmai se trezise... nu-i era mintea acasa...

Unknown spunea...

Da, este incredibil, nu-i asa?