Urmărește-mă și pe Facebook!

marți, 17 noiembrie 2009

Ia discopatia la pachet cu laringita!

Din lac in put si apoi in mare! De la dureri de spate am ajuns la alte probleme.

Cu spatele nu am nimic grav, doar discopatie vertebrala lombara, probabil durerile vor disparea dupa exercitii de fizioterapie, inca nu stiu sigur, astept confirmarea de la medicul neurochirurg.

Dar alaltaieri seara am inceput sa am probleme cu vocea. Ieri, la targ, m-a auzit o doamna, actrita, imi scapa numele ei acum, si mi-a spus ca am disfonie. Ca se poate agrava daca o las asa, ca si Maia Morgenstern a avut si i-a recomandat repaus total vocal. Ups!!

Asa ca azi am fost la doctor si cu aceasta ocazie tin sa laud super spitalul-clinica-ce-o fi - Victor Babes - pentru ca exista si pentru ca pare scos din filme. Este prima oara cand intru intr-o unitate medicala si se poate totul, dom'le! Se poate sa intri fara programare, am asteptat 2 minute, se poate sa faci radiografie fara programare, se poate sa te programezi la ce ora vrei... A, s-au scuzat ca o sa astept putin mai mult la radiografie, pentru ca atunci schimbau substantele. "Ce inseamna putin mai mult?" am intrebat eu, venita de la o coada la care am stat o ora degeaba (la spitalul ORL de pe Panduri). "Aaaa, pai cam 10-15 minute".

Am intrat, m-a consultat peste tot - gat, nas, urechi - ca tot eram la ORL si surpriza: laringita cronica, deviatie de sept, sinuzita cronica. Ne-am inchis! Aia e! Am facut si radiografia si am programare din nou peste o saptamana. Aerosoli, nurofen si spray bucal. Evident si pauza vocala. Nu totala, dar cat se poate de mult. Dupa cum le spuneam prietenilor... vecinii de stand cred ca s-au bucurat cel mai tare!

Doamnelor si domnilor, surpriza secolului, este pentru prima oara in viata (si mai am un pic si fac 31 ani) cand aud cuvintele "vorbiti mai tare, va rog". Este absolut incredibil ce mi se intampla! Toata viata mea nu am auzit decat ca vorbesc prea tare, foarte tare, iar acum ca vorbesc prea incet. Deci de asta aveam nevoie, de o laringita frumoasa, aahhhhhaaamm!

Acum sunt pe 3g la targ, ne pregatim de concert Iris, asa ca va las sa va amuzati si voi de intamplarile mele minunate!

Mai vreau inca ceva: vreau sa va anunt ca astazi este ziua internationala anti-fumat. Serbati-o cum se cuvine!

Niciun comentariu: