Urmărește-mă și pe Facebook!

marți, 10 noiembrie 2009

Sunt vedeta pe bune!

Acum sunt vedeta pe bune! Am aparut pe PRO TV, in cadrul unui reportaj. Emisiunea este "Ce se intampla, doctore?". Din pacate, nu am stiut cand se difuzeaza si am uitat sa mai verific fiecare emisiune in parte. Asa ca nu am inregistrarea realizata de noi, doar fisierul video incarcat pe pagina PRO TV. Aici: http://www.protv.ro/emisiuni/shows/ce-se-intampla-doctore/video-vezi-ce-tratamente-cosmetice-prefera-doinita-oancea/29063/pagina-1.html.

Ei, da, au taiat din interviul lung pe care l-am dat, dar important este ca am aparut si ca s-au vazut sapunurile naturale Soap Mill in cadru.

Am tot interviul inregistrat de prietena mea, Cris, mama finutei mele, dar am activat editorul de text nou si vad ca a disparut posibilitatea de upload video. Va trebui sa il urc pe webshots si nu am timp acum. Voi reveni, sper eu, asta daca nu uit!


In alta ordine de idei, va asteptam intre 14 si 17 Noiembrie (sambata-marti) la "SIBB - Targul pentru frumusetea si sanatatea ta" de la Sala Palatului!


Avem si surprize pentru voi: vom organiza o tombola, premiul fiind un sapun natural Precious.


O persoana din 50 poate castiga un sapun natural Precious! Cumpara si tu un sapun natural Soap Mill si poti primi banii inapoi!


Mai mult decat atat, poti pleca acasa nu numai cu un sapun natural Soap Mill, ci si cu un pandativ CRYSTALLIZED™ - Swarovski Elements oferit de Sophie Concept.


Adica poti pleca acasa cu Precious, un sapun natural unic in lume - GRATUIT!





Niciun comentariu: