Urmărește-mă și pe Facebook!

sâmbătă, 28 decembrie 2013

Exista carti bune gratis?

Nu, exista si carti excelente gratis. :)

Dan Radoiu, un prieten drag, a scris cartea "Cum sa cuceresti un barbat pe e-mail, messenger si Facebook". Aceasta a fost una dintre cele mai bine vandute carti de la Targul Gaudeamus de anul trecut. Acum o puteti gasi la Nemira cu 65% reducere, adica (aproape) gratis, la pretul de 8,72 lei. Despre aceasta carte puteti citi pe cucereste-l.ro sau pe blog-ul Cristinei Bazavan, dar si pe multe alte site-uri cunoscute. Acum si la mine. :D

Titlul va poate induce in eroare, pentru ca nu este un manual adresat pustilor, ci este un manual de persuasiune scris excelent. Si, dupa cum spune Dan, el chiar aplica cam toate principiile enuntate acolo, in activitatea sa de trainer sau coach.




Trebuie sa recunosc ca am fost super incantata cand a publicat aceasta prima carte, pe care inca astept autograful autorului, fiindca mi-am dat seama ca acela va fi doar inceputul. Si am avut dreptate! Dan nu s-a oprit acolo, ci a evoluat ca scriitor, ajungand in sfera absurdo-romantico-fantastica, un gen deloc explorat in Romania si nu vad motivul. Probabil fiindca este destul de dificil sa creezi o noua nevoie si sa le arati oamenilor ca exista alternativa. Eu ar trebui sa stiu cel mai bine acest lucru!

Ca atare, de vreo luna, cred, a aparut cea de-a doua lui carte, de data aceasta in format electronic 100% gratuit si fara reclame. Fie descarcati "Sifonierul preotesei" in varianta .mobi, .pdf sau epub, fie accesati site-ul Povesti absurde si luati la rand povestirile publicate acolo.


Multe dintre povestiri imi trecusera prin mana, dar recunosc ca nu toate. Asa ca am zis sa iau cartea in format .pdf si sa o (re)citesc cap-coada. Sa o savurez, sa o leg in minte, sa o inteleg. Dupa prima povestire, cea care da si titlul e-book-ului, i-am promis lui Dan ca voi scrie pe blog despre aceasta minunata initiativa: aceea de a lansa un e-book free, sa pastram engleza. :) Si nu pentru ca imi este prieten, ci pentru ca are talent si imi place foarte mult acest gen de povesti. Au din toate cate putin, au suspence, au intriga, unele sunt scurte, altele sunt lungi, unele sunt emotionante pana la lacrimi (vezi "Un metru optzeci pe tocuri"), altele amuzante. Dar toate merita citite!

Am crezut ca nu voi trece niciodata de la cartile tiparite la carti pe iPhone sau Kindle, dar m-am inselat amarnic. Chiar pot sa citesc oriunde, nu imi trebuie o geanta speciala numai pentru o carte si nu mai e nevoie sa aprind lumina in camera (mai ales cand copiii incearca sa adoarma!).

Concluzia...? O astept pe a treia, pe a patra, pe a 50-a si ma inclin!

PS: daca aveti nevoie de un coach la firma, dati-i de veste lui Dan, dar sa ii spuneti ca ati citit la mine pe blog despre el, sa ma bucur si eu ca ma citeste cineva. :))

Niciun comentariu: