Urmărește-mă și pe Facebook!

miercuri, 31 decembrie 2008

Semne bune anul are!

2009 ne bate la usi... noi il aseptam emotionati, veseli, increzatori si plini de speranta!

Uite, a trecut inca un an si eu habar nu am cand a inceput, cand s-a terminat, dar stiu aproape fiecare zi din el. Ciudat, nu? As putea sa spun ca anul trecut, pe vremea asta, aflam ca vom fi nasi, eram veseli, dar ne bucuram moderat, in asteptarea celor 3 luni critice, nu eram cu "burta la gura", pentru ca nu as putea spune vreodata ca eu am avut burta de gravida - nici nu se vedea sub camasa army pe care am purtat-o, eram emotionati si speram sa nu nasc taman de revelion. Dani nu a baut nimic, nici macar o gura de vin fiert, fiindca ne gandeam ca eu nu voi putea conduce in chinurile facerii, iar ai mei erau la o petrecere intr-un restaurant din parcul Carol. Intrebarea clasica, cand vorbeam la telefon, cu oricine, era "nasti?". Si raspunsul meu, invariabil, era "nu, nu inca". Am mai avut de asteptat vreo 3 saptamani, hehe, ca sa o nasc pe creata mica.

Iar acum ea doarme la ea in camera, eu scriu, Dani isi face ordine in acte, ai mei se pregatesc usor-usor, Dragos pleaca la un prieten, Alex cu Ada sunt in Sighisoara, Cris cu Radu si cu Silviuta vor veni incoace mai pe dupa-amiaza, iar Cris cu Florin si cu Bubu vor sta acasa. La ei. Mda... o lovitura resimtita puternic de catre toti, dar Bubu a avut un prieten vizitator care a facut pojar. Ieri. Bine ca nu s-a declansat astazi, ca ar fi fost prea tarziu, si fetele erau in pericol de a face pojar.

Oooof, niciun revelion nu se aseamana cu altul!

In anii trecuti, mi-am pus dorinta sa avem o fetita, la scurgerea anului vechi... Si, ca in povesti, dorinta mi s-a indeplinit. Acum imi doresc sa avem o fetita sanatoasa, ca vesela, haioasa si desteapta este! Ceea ce va doresc si voua! Sa fiti sanatosi, ca restul se rezolva! Poate e un cliseu, poate nu (sincer, nici nu ma intereseaza daca folosesc clisee sau nu), dar as vrea ca fiecare dintre voi sa se opreasca o secunda, doua, trei, si sa admire tot ce are aproape de suflet, sa fie recunoscator pentru ce a primit de la Dumnezeu, sa fie bucuros cu realizarile lui, sa isi iubeasca familia si prietenii, sa vada un apus de soare superb, sa miroasa un foc de brad, sa asculte susurul raului de munte si sa simta ca traieste in fiecare zi!

LA MULTI ANI!

Niciun comentariu: