Urmărește-mă și pe Facebook!

joi, 21 mai 2009

Fotografii BRIDE PARADE!

Fotografii de la BRIDE PARADE, dedicate voua, celor care ne-ati sustinut, care ne-ati indemnat sa mergem mai departe, sa aducem ideea lui Dani in prim-plan. Si ce prim-plan!!!!!! De la Associated Press la Reuters, de la Washington Post la Examiner, de la PRO la Realitatea, de la Jurnalul National la Evenimentul Zilei!!!

Fotografiile sunt realizate de catre Dani, daniel:photography. El l-a avut ca fotograf-asistent pe Bogdan Manescu.















































4 comentarii:

Unknown spunea...

WWWWWaaaaUUUU! Absolut superb.
Asa rau imi pare ca nu am participat.
M-am inscris si nu am putut ajunge... dar in Toamna sunt prima:))
Foarte frumos!

Unknown spunea...

Gabriela, pai te asteptam cu bratele deschise, mai ales ca pregatim si niste surprize pentru Bride Parade 2!!!!!

Poti intra si pe forum, sa citesti ce au avut de spus fetele-participante, sau pe pagina "media show off" sa vezi ce au avut de spus altii despre noi!

Zicolorata spunea...

Grozave fotografiile!

Unknown spunea...

Kristina, inca o data, multumim!!! O sa-i transmit lui Dani! :)