Urmărește-mă și pe Facebook!

miercuri, 27 mai 2009

Poftiti la masa!

Aseara, pe la 9, m-am apucat sa gatesc. Ieri am fost in Carrefour cu Mariuca si Buni si am venit cu o pofta de ciorba de vacuta de acolo, de nu va povestesc. Asa ca am gatit o ciorba de vacuta si un gulas de vita, ca sa se asorteze.

Inainte sa plecam, i-am tuns Mariucai bretonul, o sa va pun fotografii mai incolo. Arata foarte haios, e simpatica!

Buni i-a cumparat de 1 iunie un leagan, iar eu am cumparat 2 scaunele de copii. Am vazut si casuta, alt model, o sa trebuiasca sa ajung cat de curand sa o cumpar.

Postul de fata e scurt pentru ca suntem in casa. Au venit muncitorii dupa 4 zile de pauza si in fata casei e nebunie.

Un comentariu:

Ceska777 spunea...

Ehei, imi faci pofta! Deja visez la ciorbitele mamei mele dar eu o sa fiu la cura...