Urmărește-mă și pe Facebook!

duminică, 24 mai 2009

O intamplare incredibila!

O sa va povestesc ce eveniment m-a facut acum 2-3 ore sa plang. Am deschis televizorul pe Antena 2 si asteptam sa intre Dani in studio, impreuna cu Andreea.

Mariuca se invartea pe langa mine, tocmai furase o bucata de paine prajita. A fost intro-ul cu pupaturi, salutari etc., s-au asezat pe fotolii si prima intrebare i-a fost adresata lui Dani.

Mariuca i-a auzit vocea, a venit din bucatarie, s-a asezat pe canapea langa mine si se uita fix la televizor. Dupa cateva secunde, a zis "tati, tati", uitandu-se spre imaginea lui. Nu mi-a venit sa cred, l-am sunat pe Dani instant si mi-au dat lacrimile de fericire.

Uneori seara imi mai dau lacrimile, mai ales cand o tin in brate si e momentul nostru linistit. Ea mananca si eu o privesc. Dar astazi a fost atat de spontan si de incredibil pentru un copil de 1 an si 4 luni ieri, incat am simtit dorinta sa va impartasesc si voua sentimentele mele.

3 comentarii:

Elle spunea...

pupam pe mariuca cea isteata! ce mai faceti voi? nu mai dati niciun semn?

PS: eva face asa cu pozele .. unde ne vede in poze, incepe mama, tata ..

sunt asa dulci .. sa nu-i papi pe paine?

Simona Dinca spunea...

dulcica de ea..creste si evolueaza pe zi ce trece. sa faci si cu albumul foto..asa face si matei, de ti se rupe inima. mi-e un dor de ea...

Unknown spunea...

@ Elle & Simona - povestea cu fotografiile o face si Mariuca, dar faza de ieri este incredibila pentru ca nu este un comportament invatat, ci unul spontan. E clar ca a legat ceea ce stia, a facut conexiuni si a ajuns la concluzia ca acolo e tati, fara sa ii spuna nimeni. Eu nu apucasem sa o chem, asa ca a fost doar concluzia ei! De-asta mi-au dat lacrimile, pentru ca este o super realizare!

La varsta lor, orice lucru este sarbatorit cum se cuvine si iti vine sa ii mananci de scumpi ce sunt! Si ne bucura in fiecare zi cu cate ceva!