Urmărește-mă și pe Facebook!

marți, 19 mai 2009

Experienta mea la Bride Parade

As vrea sa va impartasesc si voua experienta mea la Bride Parade! Nu o sa incep de acum 2 luni, ci chiar de sambata seara.

Am scos rochia, am probat-o, imi venea excelent, chiar daca nu mai am silueta de la nunta, am chemat-o pe mama mea si am aranjat-o. Nu am purtat crinolina si am ridicat-o putin, ca ma impiedicam in ea.

Mai aveam fooooarte multe lucruri de rezolvat, verificam mail-ul sa vad daca s-a mai inscris cineva, vorbeam la telefon, printam comunicate de presa, faceam liste, sa nu uitam ceva acasa si aveam emotii mari.

Duminica dimineata, dupa doar cateva ore de somn, m-am trezit bine-dispusa, mi-am baut cafeaua si am inceput sa imi calc rochia. Mi-aduceam aminte ca la nunta noastra, mami a calcat-o si eu o tineam, acum era invers. Nu aveti cum sa intelegeti ce este in sufletul unei femei cand isi vede propria rochie de mireasa si cand urmeaza sa o imbrace din nou. Nici eu nu pot sa va explic ce simteam. Este un moment care iti ramane intr-un coltisor, undeva, si pe care il scoti la suprafata rar, foarte rar sau deloc. Adevarul este ca nimeni nu iti ofera alte ocazii sa iti imbraci din nou rochia pretioasa si nimeni nu te mai intreaba cum a fost nunta, dupa atatia ani. Mai avem putin si implinim 6 ani de la nunta, iar ecourile ei s-au stins de mult timp. Pentru ceilalti. Pentru noi, cei implicati in acest moment unic, nunta, reprezinta ziua in care ti-ai unit oficial destinul cu cel pe care il iubesti.

M-am imbracat, m-am machiat, am urcat-o pe Mariuca in masina, am verificat inca o data lista si am plecat spre Kiseleff. Noi cu mami si Alex intr-o masina, tati cu Dragos in cealalta. Dani plecase mult mai de dimineata spre locatia unde se pregateau modelele si Loredana.

Am ajuns la destinatie, am parcat si fetele au inceput sa ma intrebe daca eu sunt Silvia. Parca ne cunoasteam de o viata!

Ele erau frumoase, cu rochii care mai de care interesante, cu umbrelute sau aparate foto in mana, cu parinti, iubiti, soti alaturi si cu multa veselie in ochi.

Au inceput sa apara din ce in ce mai multe, ne-am strans in fata fantanii pentru fotografii de grup, a aparut si fanfara, ele dansau, radeau, glumeau.

Realitatea a vrut sa intre in direct, le-am adunat din nou la soare si s-au pus pe jucat.

In timpul acesta, eu dadeam interviuri pe la diferite canale. TVR, Prima, Rompres, Evenimentul Zilei, Libertatea si multe altele. Toti ma intrebau, invariabil, cine a avut Ideea. Cum cine? As fi strigat ca sotul meu, ca ma stiti nebuna, dar am preferat sa fiu civilizata si sa spun "ideea apartine unui fotograf profesionist de nunti". Ceea ce au si dat. Am dat un interviu in engleza pentru Associated Press, preluat de zeci de televiziuni internationale (de la AP top stories pana la Hindustan Times, de la Daily Mail pana la NBC), Reuters a fost la fata locului, sunt vedeta pe BBC, iar Euronews a aratat imagini in sectiunea "no comment". De ale noastre nu mai zic nimic, pentru ca nu am ratat nicio televiziune: Realitatea, PRO, Antenele - toate, TVR, Prima.

Am plecat in sunet de fanfara, eu vorbeam la telefon in continuare, ele fluturau steagurile, steguletele si banner-ele, soferii masinilor de epoca claxonau, jandarmii ne urmareau, politia bloca intersectiile. Fotografii si cameramanii erau absolut disperati dupa cadre si interviuri, unii s-au suit in masina de epoca sa o filmeze/pozeze pe Loredana de foarte aproape. O nebunie, asta e clar!

Pe drum am inceput sa ne simtim vedete. Eram rasfatate, toata lumea se uita la noi. Unii ne fotografiau cu mobilul, altii filmau, unii ieseau pe geamurile masinilor, altii la ferestre. Toti se uitau cu admiratie, ne aplaudau, ne multumeau. O batranica, genul bunicii din povestile nemuritoare, facea plecaciuni si ne multumea. Draga Olteanu Matei a iesit la fereastra si ne facea cu mana. O doamna era cu catelul pe geam. Un autocar cu turisti americani a oprit, iar ei erau lipiti de geam si incantati de ce vedeau. In fata hotelului Novotel, turistii straini au iesit special din hotel si ne intrebau despre ce e vorba. O masina a trecut de doua ori, am vazut-o cu ochii mei, cred ca a intors prin spatele BCR-ului. Oamenii ne faceau cu mana, urlau din masini, pe scarile muzeului erau zeci cu aparate de fotografiat, magazinele deschise aveau cate 2-3 oameni in usa care urmareau defilarea.

Pe la podul Izvor, ma suna si o doamna de la Click, care nu stia unde suntem, ca plecase mai tarziu de la redactie. Tot pe Calea Victoriei, am dat un interviu la Jurnalul National, am vorbit cu Radio Romania Actualitati, sa intram in direct la 12.15. Am pozat, am "pupat" telespectatorii, am dansat ca nebuna alaturi de fete si am multumit fanfarei ca ne tinea in priza.

In Piata Constitutiei s-au decernat premiile. 16 fete s-au bucurat la maxim cand au aflat ca au castigat, Loredana a coborat din masina si a pozat alaturi de noi, rochiile au fost ridicate si s-a vazut inclusiv un picior cu o jartiera alba. Iar eu eram mot, in spatele Loredanei, tinand un banner cu Bride Parade. Cu gura pana la urechi.

Au venit participante din Varna, Constanta - multumesc, Monica!, Sinaia, Barlad, Husi, Ploiesti, Targoviste, Timisoara, a venit o doamna casatorita de 29 ani, au venit prietenii nostri si cunoscuti, Cris cu Radu, Rux cu Valentin, Ionut cu Anastasia, Andreea cu Sorin, Andreea cu Ovidiu, Gratiela si Ozi, Calin si probabil multi altii pe care ori nu i-am vazut, ori i-am uitat pe moment. Nu mai spun de gasca noastra, mami, tati, Dragos, Alex si Mariuca! Aduta era in Italia, dar a fost alaturi de noi cu gandul, mama si cu tata asteptau cu sufletul la gura sa aparem pe la tv, la fel si Cris cu Florin.

Ne vom revedea cu siguranta la Bride Parade 2, in toamna, cu mult mai multe surprize, premii si, de ce nu?, intamplari extraordinare de povestit.

6 comentarii:

Elle spunea...

super! ce treaba minunata ati facut! felicitari din tot sufletul! am savurat pozele, reportajele .. sunteti minunati!

roxana spunea...

Mie mi s-a parut un adevarat basm! Mi-a placut tare mult!
Imi pare rau ca n-am ajuns macar sa va admir!
Poate in toamna, indraznesc mai mult ;)
Pupici si felicitari!

Ceska777 spunea...

La cat mai multe editii pana ajunge sa participe si Mariuca mireasa!

Unknown spunea...

@ Elle - multumim mult! A meritat efortul!

@ Roxana - Si mie imi pare rau ca n-ai ajuns, dar in toamna sa te vad acolo, daaa? Multumim de felicitari!

@ Ceska - sa te auda DD!

Zicolorata spunea...

Minunat, Silvia! Si faceti si o editie viitoare si poate venim si noi!

Unknown spunea...

Kristina, multumim mult! In toamna asteptam gasca din Constanta, ca Monica deja a deschis drumul!